Πιστοποιήσεις > Εμπόριο & Πωλήσεις > Στέλεχος τηλεφωνικού κέντρου και πωλήσεων
Η Εξεταστέα Ύλη περιλαμβάνει τις ακόλουθες 5 ενότητες:
Προαπαιτούμενα για τη συμμετοχή στις εξετάσεις
Σχετική επαγγελματική εμπειρία ενός έτους ή Ολοκλήρωση υποχρεωτικής εκπαίδευσης και σεμινάριο 30 ωρών ή Απόφοιτος δευτεροβάθμιας / τριτοβάθμιας
Διαπιστευμένo πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ που ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Εμπόριο και Πωλήσεις που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).
Certified Customer Service Executive Το CCSE δημιουργήθηκε από την ACTA, σε συνεργασία με έμπειρους επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου των πωλήσεων…
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCertified Export Trade Executive Το επάγγελμα του Στελέχους Εξαγωγικού Εμπορίου είναι ένα «ζωντανό» και δυναμικό επάγγελμα, που απαιτεί την απόκτηση…
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός του σχήματος πιστοποίησης είναι η πιστοποίηση όλων των βασικών γνώσεων που θα πρέπει να διαθέτει ένας εργαζόμενος στον κλάδο…
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCertified Pharmaceutical Representative (CPR)* | Η ACTA, Εταιρεία Έντασης Γνώσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι στον ιδιαίτερα…
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ