facebook

Στέλεχος τηλεφωνικού κέντρου και πωλήσεων

Διάρκεια εξέτασης
Διάρκεια εξέτασης: 60'
Ποσοστό επιτυχίας
Ποσοστό επιτυχίας: 70%
Θεματικές ενότητες
Θεματικές ενότητες: 7

Εξ Αποστάσεως Εξετάσεις ACTA Σήμα

Σκοπός του είναι η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών ή γενικότερα πολιτών, από οποιοδήποτε κανάλι και εάν έχουν προέλθει (τηλέφωνο, internet, fax, κλπ), στο πλαίσιο διαφορετικών έργων που εξυπηρετούνται από το «callcenter». Εξασφαλίζει την παροχή υπηρεσιών ποιότητας με σκοπό την διασφάλιση της κάλυψης των αναγκών και επιθυμιών του πελάτη καθώς και του δυνητικού πελάτη. Οι κυριότεροι εργασιακοί στόχοι ενός εργαζόμενου σε τηλεφωνικό κέντρο είναι η αποδοχή ή/και πραγματοποίηση κλήσεων, η επιτυχής εξυπηρέτηση των πελατών/ πολιτών, η τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών και  η επίτευξη μιας καθορισμένης παραγωγικότητας ανά ημέρα, η οποία εξαρτάται από τις κλήσεις ή τα αιτήματα που θα διεκπεραιώσει.
Διαπιστευμένo πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

Διαπιστευμένo πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ που ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Εμπόριο και Πωλήσεις που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

Θέλω να πιστοποιηθώ για

Συμπληρώστε τη φόρμα και εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει για να συζητήσει μαζί σας.







    Left Menu IconΜΕΝΟΥ
    Acta