Πιστοποιήσεις > Διοίκηση > Διαχείριση Κινδύνων και Κρίσεων (φυσικών, βιολογικών και τεχνολογικών) σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Η εξεταστέα ύλη περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:
Απευθύνεται σε απόφοιτους ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΕΠΑΛ, ΔΕ.
Με την εν λόγω Πιστοποίηση ο υποψήφιος πιστοποιεί τις γνώσεις του στην αντιμετώπιση καταστάσεων όπως πυρκαγιές, σεισμοί, πλημμύρες κ.α. Επίσης, αποδεικνύει τις δεξιότητές του αναφορικά με την οργάνωση ομάδων πυρασφάλειας – διάσωσης – εκκένωσης και διαφυγής.
Ο επαγγελματίας που πιστοποιείται στη Διαχείριση Κινδύνων και Κρίσεων αποκτά ένα σημαντικό εφόδιο. Εξειδικεύεται στην εύρεση λύσεων για τα περιστατικά έκτακτης ανάγκης και δύναται να επανδρώσει υπηρεσίες με στελεχιακό δυναμικό για την αντιμετώπιση των κρίσεων. Παράλληλα, βεβαιώνει ότι γνωρίζει την Εθνική Νομοθεσία και είναι σε θέση να λειτουργήσει με επάρκεια ως βοηθητικό προσωπικό σε έκτακτες περιστάσεις.
Η ειδικότητα Διαχείριση Κινδύνων και Κρίσεων (φυσικών, βιολογικών και τεχνολογικών) σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Οικονομία και Διοίκηση που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα μ ε το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).
Εισαγωγή στην Επιχειρηματική Δραστηριότητα στον Κλάδο της Αγροδιατροφής | Ο αγροδιατροφικός τομέας κατέχει πρωτεύοντα ρόλο στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Η παγκόσμια…
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιστοποίηση Επαγγελματικά Αγγλικά. Πιστοποιήσου από την ACTA – Τεχνοβλαστός ΑΠΘ και λάβε την Πιστοποίηση που θα βοηθήσει στην εξέλιξη της καριέρας σου.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πιστοποίηση αφορά όλους αυτούς που είναι υπεύθυνοι για την εκτέλεση εργασιών σχετικών με την έννοια της κουλτούρας σε έναν οργανισμό / επιχείρηση ( από την κατανόηση και την παρακολούθηση έως την εναρμόνιση και την τελική διαμόρφωση) και με την τυποποίηση όλων των σχετικών διαδικασιών (διαδικασία αλλαγής κουλτούρας, εναρμόνισης, αντιμετώπισης κινδύνων και εμποδίων).
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιστοποιημένος Υπάλληλος Οικονομικών Υπηρεσιών Η ανάπτυξη των επιχειρήσεων και των οργανισμών δημιούργησε την ανάγκη της επαγγελματικής εξειδίκευσης και κατά συνέπεια…
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ