Πιστοποιήσεις > Εμπόριο & Πωλήσεις > Στέλεχος τηλεφωνικού κέντρου και πωλήσεων
Η Εξεταστέα Ύλη περιλαμβάνει τις ακόλουθες 5 ενότητες:
Προαπαιτούμενα για τη συμμετοχή στις εξετάσεις
Σχετική επαγγελματική εμπειρία ενός έτους ή Ολοκλήρωση υποχρεωτικής εκπαίδευσης και σεμινάριο 30 ωρών ή Απόφοιτος δευτεροβάθμιας / τριτοβάθμιας
Διαπιστευμένo πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ που ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Εμπόριο και Πωλήσεις που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).
Σκοπός του σχήματος πιστοποίησης είναι η πιστοποίηση όλων των βασικών γνώσεων που θα πρέπει να διαθέτει ένας εργαζόμενος στον κλάδο…
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, ως αποτέλεσμα της παραγωγικής ή εμπορικής – εισαγωγικής διαδικασίας μιας επιχείρησης, σχετίζεται άμεσα…
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις μέρες μας ο αγροτικός κλάδος και ο κλάδος των τροφίμων γενικότερα αποτελεί νευραλγικό τομέα της οικονομίας με μεγάλες προοπτικές….
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCertified Pharmaceutical Representative (CPR)* | Η ACTA, Εταιρεία Έντασης Γνώσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι στον ιδιαίτερα…
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ