facebook

Επικοινωνία & εξυπηρέτηση πελατών στις τουριστικές & επισιτιστικές επιχειρήσεις

Διάρκεια εξέτασης
Διάρκεια εξέτασης: 60'
Ποσοστό επιτυχίας
Ποσοστό επιτυχίας: 70%
Θεματικές ενότητες
Θεματικές ενότητες: 5
Εξ Αποστάσεως Εξετάσεις ACTA Σήμα Η πιστοποίηση έχει ως σκοπό την επιβεβαίωση των γνώσεων των φυσικών προσώπων που απαιτούνται για την εξατομίκευση του τουριστικού προϊόντος και τη συνολική αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών και την υιοθέτηση νέων και εναλλακτικών επιχειρηματικών μοντέλων. Οι πιστοποιημένοι αναμένεται να έχουν αποκτήσει τις γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική επικοινωνία και την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις επιχειρήσεις του ευρύτερου τομέα φιλοξενίας (τουριστικές επιχειρήσεις, ξενοδοχεία, ξενώνες, επιχειρήσεις εστίασης, catering, διαχείριση επισκέψιμων χώρων, οινοποιεία, υπηρεσίες ελεύθερου χρόνου)    
Διαπιστευμένo πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

Η εν λόγω ειδικότητα ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Τομέα τουρισμού που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα μ ε το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

Θέλω να πιστοποιηθώ για

Συμπληρώστε τη φόρμα και εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει για να συζητήσει μαζί σας.







    Left Menu IconΜΕΝΟΥ
    Acta