Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών

Διάρκεια εξέτασης
Διάρκεια εξέτασης: 60'
Ποσοστό επιτυχίας
Ποσοστό επιτυχίας: 70%
Θεματικές ενότητες
Θεματικές ενότητες: 5

Ο πιστοποιημένος στην ειδικότητα Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών διαθέτει τις γνώσεις, ώστε να είναι σε θέση να συμβάλουν άμεσα στην πετυχημένη εξυπηρέτηση πελατών μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού.

Πιο αναλυτικά, οι πιστοποιημένοι αναμένεται να:

  • Να κατανοήσουν την έννοια και όλες τις παραμέτρους που συνθέτουν μία στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών και να εξηγήσουν στους τρόπους χρήσης της τεχνολογίας για τη διαχείριση των συναλλαγών και των πληροφοριών προς και από τους πελάτες
  • Να γνωρίζουν τις διαδικασίες για τη διασφάλιση παροχής προϊόντων και υπηρεσιών σύμφωνα με τις αναγνωρισμένες προδιαγραφές από την πλευρά των πελατών
  • Να εκτιμήσουν τη σημασία των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών και την σκιαγράφηση του προφίλ τους ως προς τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους και να κατανοούν πως συνδέεται η στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών με τον γενικότερο στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης
Διαπιστευμένo πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

Η ειδικότητα Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Χρηματοπιστωτικός Τομέας που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

Θέλω να πιστοποιηθώ για

Συμπληρώστε τη φόρμα και εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει για να συζητήσει μαζί σας.







Χρησιμοποιώντας αυτή τη φόρμα, συμφωνείτε με την αποθήκευση και χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.