Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου/Κρατήσεων

Διάρκεια εξέτασης
Διάρκεια εξέτασης: 60'
Ποσοστό επιτυχίας
Ποσοστό επιτυχίας: 70%
Θεματικές ενότητες
Θεματικές ενότητες: 5

Εξ Αποστάσεως Εξετάσεις ACTA ΣήμαΠιστοποίηση Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου - Κρατήσεων | Πάρε Πιστοποίηση από την ACTA - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης!

Ο κλάδος του τουρισμού περιλαμβάνει πληθώρα ειδικοτήτων, εκ των οποίων καθεμιά διακρίνεται από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και απαιτήσεις. Οι εργαζόμενοι στο τηλεφωνικό κέντρο των ξενοδοχείων επιτελούν ένα σύνθετο και χρήσιμο έργο για την επιχείρηση. Είναι μια θέση που χρειάζεται ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες και οργανωτικότητα.

Καθώς ο ανταγωνισμός γίνεται σταδιακά μεγαλύτερος και πιο έντονος, η Πιστοποίηση by ACTA είναι το δυνατό χαρτί για την εξέλιξή σου. Συγκεκριμένα, η Πιστοποίηση Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου - Κρατήσεων απευθύνεται σε έμπειρους και μη υπαλλήλους που θέλουν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους. Με αυτόν τον τρόπο, επιταχύνεις την εργασιακή σου ανέλιξη ή αντίστοιχα αποκτάς προβάδισμα στην αγορά εργασίας.

Ο πιστοποιημένος στην ειδικότητα Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου/Κρατήσεων θα είναι σε θέση να γνωρίζει:


  • Την τουριστική βιομηχανία και το τμήμα υποδοχής

  • Τους τύπους τουριστικών καταλυμάτων

  • Τις διακρίσεις των τουριστικών επιχειρήσεων

  • Ότι η συμβολή του στην εικόνα που θα σχηματίσει ο πελάτης για την τουριστική επιχείρηση είναι αδιαμφισβήτητα σημαντική

  • Όλους τους τύπους και τα συστήματα κρατήσεων

  • Να παρακολουθεί τις κρατήσεις

  • Τις βασικές αρχές επικοινωνίας

  • Τα αγοραστικά κίνητρα και τη διαδικασία λήψης της απόφασης αγοράς από τον πελάτη

  • Τους τύπους πελατών και τους τρόπους αντιμετώπισής τους

  • Την τηλεφωνική επικοινωνία ως βασικό εργαλείο για την επίτευξη του στόχου του

  • Τις προϋποθέσεις για το κλείσιμο μιας συμφωνίας

  • Διαχείριση των τυχόν προβλημάτων

Πριν φύγεις: Μάθε περισσότερα για τις Πιστοποιήσεις της ACTA στον τομέα του τουρισμού. Για παράδειγμα, ενημερώσου για την Πιστοποίηση Τουριστικός Αντιπρόσωπος – Υπάλληλος Τουριστικού Γραφείου. Λάβε πληροφορίες για την Πιστοποίηση Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου κ.α.

Μπορεί να σε ενδιαφέρει: Εδώ θα βρεις όλους τους Φορείς Τουρισμού στην Ελλάδα μέσα από το site του ΕΟΤ.
Διαπιστευμένo πιστοποιητικό από ΕΣΥΔ

Η ειδικότητα Υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου/ κρατήσεων ανήκει στο σχήμα πιστοποίησης Τομέα τουρισμού που είναι διαπιστευμένο σύμφωνα μ ε το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17024:2012 από το ΕΣΥΔ, τον κατά νόμο αρμόδιο οργανισμό, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης γίνεται με αμεροληψία και με τεκμηριωμένη επάρκεια ενώ παράλληλα καθιστά αναγνωρισμένο και αποδεκτό το πιστοποιητικό ως ισότιμο από τους Εθνικούς Φορείς Διαπίστευσης των χωρών – μελών της EA (European cooperation for Accreditation).

Θέλω να πιστοποιηθώ για

Συμπληρώστε τη φόρμα και εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει για να συζητήσει μαζί σας.







English EN Greek EL